FANDOM

"JOŁ JOŁ TUTOJ REPORTER MARIAN! DZISIEJ ZDAŻYŁO SIEM ZUOOOOO!!! ŁOPOWJE NAM FSZYSKO NJEJAKI TOMI!" - PISAŁO NA NAGbvgfdddUFKU GAZEDY A DALEJ PISAUO "JOŁ TO JA TOMI MAM SZEŚĆ LAT ALE TO AKURAT NJEWARZNE! ALE JA HCE OPOWJEDZIEC WYMIAUEM IMJENIU TEJ HUJOWEJ GAZETY FSZHSKO CO SIEM ZDAŻYŁO TEI NOCY!!!

NO WIENC TO BYUO TAK: SPAUEM SE ALE SIEM ŁOBUDZIUEM I ZOBUACZYUEM RZE SUONKO UADNIE SIWIEĆI ŁOKNO JE OTFARTE!!!! A NO JA NI OTFIERAUEM!!! ŁE MORZE TO ŁOCIEC - POWJEDZIAUEM! A NAGULE ZAŁUWARZYUEM JAKJEGOŚ GOŚCIA BES POUOWY TFARZY KTURY SIEM NA MJE ŻUCIŁ ZE SZPIKŁULCEM MUWJONC - GOŁ TU SLIP MADAFAKAAAAA!!! 

I FTEDY JA SIEM TAK PSZESTRASZYUEM ALE PSZYSZET DO MJE ŁOCIEC ZY SZCZELBOM Z HUJ WJE JAKJEGO POWODA I PRUBOWAU ZABIC TEGO DEBILA ALE ON SIEM MJOTAU I ŁUNIKAU TEGO CZEGOŚ JAK WY MATRIXIE! F KOŃCU TEN HUJ UCIEK PSZES ŁOKNO!!!!"

- ekhem.. ekhem.. kurwa caps lock się wyłączył. ŁOKEJ TERAS DOBŻE

- JEFF ZUAS KURWA NA DUŁ A NJE JAKJEŚ BZDURY PISZESZ!!!111!!!

- NJE MAMO!

NO A JAK JA SIE STAUEM TAK ZWANYM MORYDERCOM? NO WIENC JUSZ PISZE!

PEWNEGO DNJA SE SZUEM I KOGOŚ ZABIUEM! A zaraz, zaraz nie powiem bo nie czytałem creepypasty do końca.

Ale dobra spróbuje!

NO A JAK ZWARIOWAUEM TO SIE HCIAUEM UŚMIECHAĆ WIENC SOBJE UŚMIECHA WYCIOŁEM! A RODZICE MI MUWILI

- JEFF JAK BENDZIESZ ZABIJAŁ TO BENDZIESZ DOSTAWAŁ O DWJE PICCE MNJEJ NA ŚNIADANIE!!!!

NO ALE JA NJE LUBIŁEM TEGO MUODEGO UPJERDLIWEGO HUJA LIU WJENC GO ZABIŁEM I SPALIŁEM DOMEEEEK!!!!

NO A PÓŻNIEJ POSZŁEM ZABIĆ NJEJAKIEGO TOMIEGO!!!!

Dżef de killer

BARDZO REALISTYCZNE ZDJENCIE DŻEFA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki