FANDOM

NSFW!

Witajdzie, nazywam się Jane Kałasznikow(a.k.a Jane AWP, Jane UPM, Jane AK-47, Dziewczyna O Naswisku Karabinu, Wtór Głupieko Fandonu, #Mam gaśnice), ale macie mi mówidź Wietrzna Czejn(po często puszczam wiatry) bo jak nie to przyjde do twojego domu z gaźnicą i cię zabijem!!!11!!One!!One!!Jeten!!!One!! Dziś znalazłam Jewa Ded Grillera i go zabiłam gaśnidzą, przez czały czas był u siebie w domu, ale jestem takim debilem jak ona więc się nie domyśliłam, więc umarłam a Dzef z jego bradem Luigim wypalili mi na czole "666" urzywając kostki wybielacza w płynie, gdy się obidziłem to tylko odrobine umarłam! Wtedy Lui wyjoł sfój nuż(If you know what I mean) i wsadził mi go w dube i uderzyłem go w ryj i Lafiryndowi poleciała hiperrealistyczna krefff, no cusz Leo ma słabą skurem więdz leci mu kreff ciągle. Więc zemdlałam i umrzyłem, ale przerzyłam bo miałam gaźnice i pobiłam Jefindora i Laurentego. Ftedy Lucjan znowu wyjął "NÓSZ"(który tak na prafte był wibratorem) i mnie zabił, i tag się kończy chistoria Jane Kałasznikow, diewczyny o nazwisku karabinu, ale mój gaśnica to przeżył, a ponieważ był marzec to PG miał urodziny, a TTE jako prezent dla PG zrzudził bombe atomową na "Jeff Vill" a ftedy Ja i Jeff i Ludwik, umarliśm.A teraz ide po każdego kto to pszeczytał i ufaga bo mam gaźnice, no chyba że roześleż to do 2 osup, ftedy ja i Jeww i Lilian umszemy!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki