FANDOM

„Usiądź.” pomyślałam. „Nie bądź głupia Jeff.”.

Potem zobaczyłam, że Jeff uderzył Randy’ego w twarz, a potem złamał mu tyłek.

„O mój Boże.” szepnęłam. Potem krzyknęłam „Ty idioto!”. Bo Jeff to idiota.

Moi rodzice spadli do góry po schodach i powiedzieli, że nie obchodzi ich co się stało. Potem wyjrzeli na zewnątrz i zobaczyli co się dzieje. Jeff już pokaleczył chudego chłopaka, myślę, że Jeff miał na imię Keith, i opadł na ziemię z krzykiem. Troy upadł tylko od pojedynczego strzałów z bazuki. Ponieważ mój dom był po drugiej stronie ulicy, na której siedzieli Jeff i jego brat, a z przodu mojego domu były duże okna, widzieliśmy wszystko. A przynajmniej ja. Moi rodzice przybyli wtedy, kiedy Randy ukradł im fiuta, więc znali całą prawde.

Oglądanie walki Jeff’a było nudne. Czuję ucisk w żołądku, kiedy dzieje się coś, co powinno się zdarzyć, a sądząc po wyrazie twarzy Lecha, Jeff robił tego typu rzeczy często. Następną rzeczą, jaką usłyszałam, były syreny, po prostu, syreny, a te dzieciaki stamtąd uciekły. Policjanci przyszli z kierowcą autobusu, by sprawdzić „ofiary”. Wydawało się, że wszystko będzie dobrze.

Wiesz, biorąc pod uwagę ilość bzdur wyrzuconych z tej pasty.

Ponieważ polityka moich rodziców była „bez glin” odkąd mój tata dostał od tropiącego policjanta pałą w morde, kiedy chciał zajarać jointa na komisariacie i wciągnąć zanieczyszczoną kokaine Zdupy! Skończyło się to rezygnacją mojego taty z policji. Więc kiedy usłyszeliśmy syreny, wezwaliśmy straż pożarną, wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy.

Kiedy moi rodzice zawieźli mnie do szkoły, powiedzieli mi bardzo wyraźnie, że chcą, żebym rozmawiała z Jeff’em. Nie zgodziłam się z nimi, bo Jeff to debil.

Jako pierwszą miałam plastykę, więc nie widziałam Jeff’a blisko do końca lekcji. Wciąż widzę kolory bo tak mocno się najebałam. Ale gdy próbuję patrzeć na coś teraz, to wszystko wydaje się szare, jak ryj Jefffffa kiedy zrobił TO. Myślę, że to cena jaką ktoś płaci za utrate dziewictwa, ale o tym później.

Nie widziałam Jeff’a do końca dnia. Kiedy to się stało, wydawał się… przygnębiony, bo będzie miał córkę, ale wróćmy do tej części opowiadania. Na początku myślałam, że po prostu udaje gumowe jebadło, więc ludzie nie podejrzewali go o walenie, którego dokonał. Ale on naprawdę dobrze się bawił. Dlatego, że był podekscytowany byciem w szkole, ale mogłam powiedzieć, że wiele przed nim. Uśmiech, który nosił, był dla mnie sadystyczny. Był uśmiechem zboczeńca. Sekundę po zjebaniu się przez Jef'a, wybiegłam przez drzwi tak szybko, jak tylko mogłam. Nikt oprócz mnie nie wiedział, jaki Jeff był naprawdę, nikt nie wiedział że on rucha owce w majnkrafcie. Dziwak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki