FANDOM

Uwaga jest to pasta Jane The Killer, ale przerobiona na trollpaste(pare tych tekstów wstawiłem na cpwiki tak dla jaj, a teraz admini się czepiają, ale przerabianie tego gówna mi tak się podoba że musze to umieścić gdzieś w pełnej wersji i w miejscu gdzie mi tego nie usuną).

Moje prawdziwe nazwisko to Jane Kałasznikow alias, „Jane the Killer”. A oto jak poznałam Jeffa, sposób w jaki patrzyłam na niego i dlaczego chciałam go zabić.

Kiedy usłyszałam o nowej patologi, która przeprowadziła się na drugą stronę ulicy, nie byłam tym zaskoczona. To byli mili sąsiedzi, pomijają to że to była banda pojebów s czego 2 to mordercy, a dom był stosunkowo tani, biorąc pod uwagę, że się znajdował przy: wylocie oczyszczalni ścieków, bombie atomowej, elektrowni atomowej, labo gdzie badają ebole, na polu testów broni biologicznej. Myślę, że miałam około 6-9 lat, kiedy wszystko twoja stara wzięła.

Nigdy naprawdę nie rozmawiałam z Jeff’em, tylko na niby, kiedy się przeprowadził. Nieszczerze mówiąc, nigdy nie rozmawiałam z nim do... TEJ nocy. Ale jest za wcześnie, aby mówić o utracie dziewictwa. Moje pierwsze wrażenie o Jeffindorze było takie, że był dobrym pedofilem. Prawdopodobnie dostawał dobre dzieci, często uczestniczył w morderstwach i był seryjnym samobójcą, może nawet był fajnym gwałcicielem, jeśli wszedł w kogoś.

Jego brat Lilian, wydaje mi się, że opuścił dom jako pierwszy, po tym jak Jefferson wyszedł, i usiadł z bratem na zwłokach. Oczywiście ja tylko zgadywałam że to zwłoki, w tym czasie i naprawdę nie analizowałam wielu twoich myśli, ponieważ byłam już nie gotowa do szkoły. Wyjrzałam przez okno. Byłam spóźniona, co było dla mnie zwykłe w tym okresie mojego życia, ponieważ prawie zawsze byłam spóźniona na cokolwiek. Zwłaszcza na plac zabaw do pedofili.

Nie byłam zaskoczona, kiedy zobaczyłam Randy’ego i jego ekipę, jadących w stronę Jeff’a i Leonarda na tych głupich nogach. Randy był tylko pedałem, który zawsze zaczepiał kogoś, kto nie był homo nie wiadomo.

Był nawet przyczyną, dla której moi rodzice nie zawozili mnie do szkoły, zamiast pozwolić mi pojechać z nimi jak każdy inny dzieciak, bo mamy auto na 666 osób. Wszyscy oddawali mu swoje fiuty na lunch lub jakiś rodzaj środków męskich przekazanych na niego, a jego ziomki z powodu jakiejś "opłaty", umarły.

Wszyscy wiedzieliśmy, że banda Randy’ego nosi wibratory i grozili, że użyją ich na nas, jeśli powiemy komuś o tych fiutach, które ukradli innym dzieciakom na osiedlu. Wszystkich, z wyjątkiem nowych dzieci, próbowali zastraszyć jak resztę.

Kiedy zobaczyłam przez okno, że Randy rozmawia z nimi, tylko się odwróciłam. Miałam ciekawsze rzeczy do zrobienia. Miałam lepsze rzeczy do roboty, niż oglądać kolejnego dzieciaka oddającego fiuta Randy’emu. Ale gówno wzięła nade mną górę i polazłam do okna kilka sekund później, chyba wiecie po co. To co zobaczyłam, zatkało mnie. Jeff teraz wstał i wyglądało na to, że Randy miał już to, co chciał, ale tak nie było, bo było na odwrót!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki