FANDOM

UWAGA: TO WYDARZYŁO SIĘ NAPRAWDE!!o!onen1KL

Żeby dobrze odebrać pastę musicie wiedzieć że uwielbiam oglądać śmieszne filmiki na yt i czytać pasy. zarówno creepy (jeff) jaki troll (homo liu). Okej więc bez zbędnego pierdolenia przechodze do rzeczy.

Pewnego letniego dnia, kiedy słońce napierdalało promieniami słońca byłem sobie ja. I poszłem do sklepu. Chciałem kupic piwo. I była tam przyokazji moja narzeczona i przyszła teściowa (której nie cierpiałem). No to ta się wkurwiła i powiedziała że jej córka nie wyjdzie za mąż za takiego pijaka to ja się kurwa wkurwiłem i jebnąłem jej z butelek i padła (tak samo jak moja dziewczyna) i policja mnie zabrała i do sądu poszłem. Noi miałem się tłumaczyć to powiedziałem:

- Bo to była moja teściowa i...

- Aaa, to teściowa, to dostaniesz odszkodowanie za śmierć żony i uszczerbek psychiczny.

No i dostałem chajs i było fajnie swag. No to kupiłem se te piwo i poszłem do domu, zamowiłem pizza i zaprosiłem kolege i powiedziałem że moja teściowa nie rzyje to zrobiliśmy impre. Noi chlaliśmy i pizze wpierdalaliśmy.  I zaczęliśmy czytać creepypasty napoczątku zapodałem jeffa i było fajnie potem slendera przeczytaliśmy a na końcu dałem trollowy akcent czyli Homosexual Liu. Noi fajnie było i poszedł do domu kolega. Śniło mi się oobe że jeff był i powiedział idź spać to ja do niego dobra mamo i poszłem spać w śnię i się obudziłem i kolega telefonem zadzwonił i powiedział ej chodź do lasu zobaczym slendera a ja doniego dobra ale on nie istnieje pokaże ci no i poszliśmy do lasuz latarkami i piwem i kanapkami i łaziliśmy i tylko okazjonalnie wiewiórki zapierdalały kilka razy człowieki były ale nie szelenderman to ja mówie nie ma to wracamy a tam nagle ten pedał liu pszyszedł a ja da fuk i zabił kolege to ja wziołem kolegi plecak ale on się na mnie rzucil a ja do niego koham cie tez jestem gejem i wygralem nie zabil mnie wypilismy piwo i byl zwiazek homo no to fajnie (tak naprawde nie )i po kilku miesiacach powiedziałem mu że mam ebola jabola i moge go zarazić i był koniec związku bo mi się znudziło i poszłem do domu troche miałem smutność bo miałem wyrzuty sumienia że go zostawiłem no i poszłem spać. No i się obudziłem i okno otwarte no to ja idę zamknąć ale nagle przypomniałem se że to jeff i nie zamknąłem żeby wygrać i poszłem spać a tam jeff i mówi idź spać a ja do niego przecież śpie ale się obudziłem i wyciął mi ten zajebiście straszny ( ale fajny ) usmiech i ja dyszałem ostatnim tchem powiedziałem razem z jeffem do kamery cybermariana:

JESTEM W CYBER INFO!!!!

Noi teraz jak zobaczysz karła z uśmiechem jeffa to spierdalajajajaj bo umrzysz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki