FANDOM

To był zwykły poranek od razu jak wstałem poszedłem na dół po kawę jak ją wypiłem postanowiłem poszukać jakiejś pracy. Znalazłem prace w biurze. Po południu poszedłem do pracy zatrudnili mnie i powiedzieli że mam tu być przed wejściem o 6:00 rano to byłem nic nie podejrzewałem do godziny 6:16 miałem tego dość otworzyłem drzwi i wszedłem do środka pojechałem windą na 66 piętro usiadłem przy swoim komputerze i zacząłem prace spojrzałem na zegarek nadal była 6:16 zobaczyłem że nie ma prądu to wszedłem schodami na 70 piętro wchodząc do magazynku na oślep szukałem generatora, poczułem coś to był ktoś, ale nie to był człowiek. Był bardzo lepki i wysoki. To ''coś'' chrząknęło, lecz gdy zapaliłem światło on zamienił się w czarną chmurę dymu. Gdy zjechałem na 66 piętro to zobaczyłem jakiś katalog na swoim pulpicie od razu spojrzałem na zegarek był tym tylko napis "nie odwracaj się!" spojrzałem na czyiś prywatny zegarek była tam cyfra 666. Otworzyłem ten katalog był tam jeden plik: ''biuro.jpg". Też go otworzyłem było tam zdjęcie tej postaci z magazynku miała ok.3 może 4 metry wysokości i była cała w jakiejś mazi. To było wtedy w magazynku, to ta postać zrobiła to zdjęcie. Wybiegłem z biura i już nigdy tam nie wróciłem a ta postać, według policji, grasuje gdzieś w Polsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki