FANDOM

NSFW!

- Witaj. Jestem Jarek Kozioł i piszę trollpasty z serii Inwazja , których jesteś bohaterem. Otworzyłem oczy. - To znowu koszmar - powiedziałem sam do siebie - To tylko koszmar Z dołu dobiegał mnie głos moich dzieci. Mam zawieść żonę na kolację. Czuję się obserwowany.

- Kochanie ! Musimy iść ! Pobiegłem na dół.

- Już idę.

Wsiadając do samochodu czułem zapach siarki.

Znowu moje zmysły wariują.

Przez szybę widziałem kogoś. Wygląda jak... Nie. To niemożliwe. Pewnie mi się wydawało.

Po kilkunastu minutach dojechaliśmy. Wysiadłem i wszedłem do restauracji. W środku było cicho. Nawet za cicho. Usiadłem z żoną przy zarezerwowanym stoliku. Zjedliśmy kolacje i wypiliśmy wódkę. Nagle zaszumiało mi w uszach. Moja żona zaczęła krzyczeć. To był przenikliwy pisk. Nagle jej głowa wybuchła. Wszystkie osoby zaczęły umierać. Zostałem tylko ja. Do restauracji wszedł On. Znowu go spotykam.

- Witaj przyjacielu - powiedział - żonka ci umarła , a ja obiecałem dzisiaj zrobić Inwazje , więc powiem ci... Przywaliłem temu zjebowi.

- No nawet nie dałeś mi dokończyć ! Zdychaj.

Zacisnął rękę w pięść. Czułem jakby ktoś mnie dusił.

- Żegnam - powiedział - umierasz teraz i żyjesz za minutę.

Ostatnią rzeczą jaką widziałem była ciemność.

Po kilku minutach usłyszałem głos

- Obudź się !

Otworzyłem oczy. Wszędzie było biało. Wstałem. Obejrzałem się za siebie. Za mną był kot na jednorożcu , ziejącym ogniem.

- Witaj w czyścu Jarka Kozioła. Możesz wybrać tutaj swoją pokutę i zadania !

- Ja umarłem , tak ?

- No chyba kurwa tak. Wiesz , ja nie znam osób , które umierają i kwestionują śmierć. Chyba się polubimy.

- Zaraz. Mam pytanie. Czy będę mógł się zemścić na Jarku ?

- To zależy. Sam zobaczysz. Do którego miejsca chcesz iść ?

Zobaczyłem przed sobą trzy drzwi. Pierwszy miał napis "Filmweb" i uśmiechające się logo. Drugi miał napis "Jeja" i trzy uśmiechnięte buźki. Trzeci miał napis "Wikia" i tylko tyle.

- Wybieram Filmweb.

- Jak sobie życzysz.

Zakręciło mi się w głowie. Przeniosłem się. Byłem na jakimś zadupiu. Jakieś kilkadziesiąt kilometrów przede mną stała wieża. Usłyszałem tupot za sobą. Obróciłem się. Za mną była pędząca armia...

CDN

Więcej z Fandomu

Losowa wiki