FANDOM

Poniższe opowiadanie ilustruje rzeczywisty incydent w jakim miała swój udział moja.... hmmm... koleżanka.

"Była noc... Ja jak zawsze wykończona po całym tygodniu, siedziałam półprzytomna i rozmyślałam. Wtem poczułam czyjąś obecność. Rozejrzałam się dookoła, lecz nikogo nie dostrzegłam. Dopiero po kilku dobrych minutach poczułam na sobie ten lodowaty i bolesny, a jednak kojący oddech. On zaczął nakreślać jakieś wzorki wokół mojej szyi... Gdy próbowałam go chwycić za rękę, zdjął mnie jakiś dreszcz. Znieruchomiałam. Owinął moją głowę chustą... Myślałam, że zacznie mnie rytualnie dusić, lecz tak się nie stało. Zamiast duszności i kołatania serca poczułam rozluźnienie, lekkość i takie uczucie, jakby oddech nie był mi już potrzebny. Gdy zdjął mi tą chustę z głowy po prostu zamarłam... Ujrzałam przed sobą... własne stopy. Poruszałam nogą by się upewnić i... potwierdziło się straszne przypuszczenie. Tkwiłam tak jak wryta bliżej nieokreśloną chwilę, aż On mnie złapał za uszami i zaczął przesuwać moją głowę wzdłuż mojego własnego ciała. Zanim odstawił ją na miejsce przytulił mocno do piersi... Zaczął ciężej oddychać, po chwili jęczał... Próbowałam wstać, lecz nie wiem czy mi się to udało. Zaraz potem leżałam na łóżku na którym wcześniej usiadłam. Na szczęście cała."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki