FANDOM

Wyjechałem z Polski do Ameryki, i tam na bazarku od młodego staruszka z penisem przyklejonym do czoła nabyłem DVD z kolekcją filmów Hot Wheels Acceleracers. Włożyłem ją do napędu mojego super komputera z NASA i trzasnąłem pięścią w "enter" tak że klawiatura wbiła się w biurko. Ignition, Z prędkością ciszy, punkt zwrotny oraz ostatni wyścig. Ale był tam też ostatni - ÓLTRAHYPERMROTSHNY i KRHFAFY - Sonikejszyn. Wystraszyłem się tak że jelita wyleciały mi przez odbyt, i musiałem je tam z powrotem wepchnąć. Po kilku minutach odpaliłem Ignition, a potem resztę odcinków, lecz gdy przesunąłem kursor na Sonikejszyn, z moich oczu popłynęła HIPERREALISTYCZNA KREFFFFFFF1111!!!!!!ONEONE więc poszedłem po chusteczkę do kuchni, i wytarłem ją. Kiedy odpaliłem odcinek, pojawił się obrazek martwego psa ZE STRASHNOM MUZYKOM!

https://www.youtube.com/watch?v=wC_MJ8J5I8A - STRASZNA MÓZYKA!
Ciasteczko.png

Guwniasz .exe (Does not stole)

Wtedy pojawiły się droidy goniące Lwa Trockiego jeżdżącego w maluchu! Ten użył Accelecharge'a i wyleciał z telewizora po czym roztrzaskał się o ścianę za mną! Droidy natomiast NYESAMOWYCHYE REALYSTYTSHNYE rozbiły się o ekran. W następnej scenie Doktor Tezla coś tam gadał, i z koła mocy nagle....

WYSKOCZYŁ SZOŃIK KROPKA E IKS E ORAZ GUWNIASZ KROPKA E IKS E (ORICZINAL THE KARAKTER DONT SZTIL) I MJE ZABILI I ÓMARŁEM A POTEM ZGWAŁCIŁ MŃE SHREK.

Gdy Shrek skończył, telewizor eksplodował w tryliony marynarzyków z piernika i wyjebało mnie w stratosferę.

Kuniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki