FANDOM

Już się prawie z tym pogodziłam. Ale to było dla mnie straszne przeżycie. Nie wiem, czy kiedykolwiek przeżyłam coś takiego. Nie wiedziałam, że to będzie aż tak trudne dla mojej psychiki. No, ale do rzeczy. Obudziłam się po południu i stwierdziłam, że muszę ogarnąć wszelakie lekcje. Później zostało mi już tylko zgranie zdjęć na pendrive było to potrzebne na informatykę. Włączyłam komputer i zaczęłam szukać odpowiednich zdjęć. Wzięłam głównie takie, które przedstawiały mojego kota, a następnie podłączyłam urządzenie przenośne do komputera. Jednak znalazłam tam jakiś inny plik, a nie powinno być żadnego, bo używałam tego pendriva pierwszy raz, jakoś nie miałam okazji. Sam tytuł wydawał mi się ciekawy. Film nazywał się ,,hitlerowskie.avi". Ponieważ z reguły mnie ciekawią jakieś dziwne pliki, przeniosłam go na komputer i zdecydowałam się odtworzyć. Byłam w wielkich emocjach. Założyłam słuchawki, żeby w razie czego lepiej odbierać dźwięk z filmu, o ile takowy miałby w ogóle być. Film włączał się dość powoli, raz mnie z niego wyrzuciło, ale w końcu się udało. Niemal podskoczyłam na krześle. Od razu usłyszałam okropny krzyk. Jak się okazało, był on z filmu. Jednak chwilę potem zaczęłam słyszeć także inne, jeszcze bardziej przerażające krzyki, jakby kogoś torturowano prostownicą. Ściszyłam głos, jednak nie odczułam wyraźnej zmiany. Na zdjęciu była jakaś kobieta która wyglądała na 30 lat. W jednej ręce trzymała nadgryzioną kanapkę, a w drugiej telefon. W tle były jakieś rozmazane sylwetki ludzi, to było okropne. Siedziałam zamurowana, jednak nie mogłam przestać tego oglądać. Zdjęcie w miare postępu filmu zbliżało się coraz bardziej, jakby ta postać do mnie zmierzała. Zaczęłam panikować. Ten dźwięk był nie do zniesienia. W dodatku zaczynał się nasilać. Zdjęłam słuchawki, ale nadal słyszałam te okropne krzyki. Złapałam się za głowę. Gdy spojrzałam ponownie na ekran morda była rozwalona już praktycznie na cały monitor. Odwróciłam wzrok i zakryłam oczy. Wtedy drzwi do mojego pokoju się otworzyły z piskiem. A w nich stała... Dokładnie ta sama postać! Spojrzała na mnie bez jakiejkolwiek emocji, wyglądała jak żywcem wyjęta z tego filmu.

- Kim ty jesteś? - zapytałam trzęsąc się.

- CO? - zapytała postać jakby nie do słysząc.

- Pytam się, kim ty jesteś, co robisz w moim domu?! - zapytałam ponownie.

- Co? - powtórzyła zwiększając grozę.

Spojrzałam na nią ze łzami w oczach.

- Odejdź! - krzyknęłam niemal płacząc.

- Nie chce mi się - odpowiedziała postać i zaczęła skakać po moim pokoju, także po żyrandolu i po moim kocie, który z wrażenia zwymiotował i się zjeżył. Tajemnicza postać zjadła mi moje mandarynki (razem ze skórkami, to było coś strasznego) i moją butelkę ze sokiem Kubuś Puchatek! A potem zaczęła obkręcać głową dookoła, w przód w tył, gdzieś na boki. I cały czas miała tą samą minę, taką jak na tamtym filmie. Nie zmieniała jej ani na moment.

- JESTEM DUPA THE KILLER! - krzyknęła przerażająco.

A teraz mnie nadal goni stojąc w miejscu, pomóżcie mi, ta klątwa może spaść także na was! 

Żebyście poznali realność zagrożenia, dołączam ten straszny film, który znalazłam. Ostrzegam wszystkich o słabej psychice. Mam nadzieje, że działa. Niestety byłam w zbyt wielkich emocjach by go obejrzeć całkowicie do końca. Mam nadzieje, że Wy dacie radę.

full01:31

Hitlerowskie.avi

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki