FANDOM

TAKE MAUE INFO. JEŹLI NIE CZYTAUEŹ CZENŹDZI PIERSZEJ TO ZAPRASHAM I DZIENQJE [1]. I JESZCZEM JEDNO TO JE OFISZJAL ŚIKŁEL DO HISTORI ZASRANEGO BAHURA.

ZACZŃIJMY FIENC Edytuj

PEFNEKO DZIONGA BAHUR SMATFYHSTAU (NOBO SONIQ.E IGZ E GO ZESZAR).BAHUR JAKO ŻE STRAĆIU STARYH MUSIAU ŻEBRACI. PINCET LATUF PUŚNIEJ BAHUR ZMJANIU IMIE NA DEBIL. I FTEDY DEBIL SOSTAU FAKINK MILIONER. DEBIL BYU STHRASZNIE SAMOTNY (FOREWER ALOŁN). DEBIL POSTANOFIU ŻE WEŚMIE SILUP. PEFNEGO DZIONGA DEBIL POZNAU F INTERNEĆIE TAKEGO GOŹDŹIA KTURY MIAU NA IMIE DŻEF DE BICZ. F TEDY DEBIL DOFIEDZIAU SIEM ŻE JE GEJĘ. FIENC POSTANOFIU SIE ZPODKAĆ Z DŻEFEM DE BICZEM. I SIE SPODKALI. SIEM BARCO ZAKOHALI. I FSIELI SILUP. I DŻEF DE BICZ URODZIU SZEŹDZET SZEŚDZIESIONT SZEŚDŹ DZIECIUF. WSZYZDGIE BAHURY NAFLI DŻEBIL (DŻEF + DEBIL). I PYLI BARCO SZCZENŚLIFOM RODZINKOM.

DI ENT

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

--

-

-

-

-

ALPO ŃE.

A TAG NAPRAFTE TO DŻEF ZAJEBAU WSZYZDGIE DZIEĆI. I F TEDY DEBIL POFIEDZIAU:

" KÓRFA CO TY ROPISZ??!!WYKSZYKNIQ"

A DŻEF POFIEDZIAU:

"NOBO TE BAHURY MJE FKÓRFIAUY"

I F TEDY PSZYLECIAUA SUPER HIPER MEGA BAPCIA I ZAJEPAUA DŻEFA DE BICZA I DEBILA. A POTEM ÓPIEKUA CIAZDGA S NIH.

DI ENT (JUSZ ŃE SZARTUJE)

-

-

-

--

-

-

-

-

-

-

-

-

--

-

-

ALPO SZARTUJE. HOCIASZ... MOSZE ŃE... AAAAAA!!!!!!! I JEŻCZE CÓŚ!!!!!! POŚADAM BARCO STHRASZNY OPRAZEG...

DI ENT

ZUO.png

OTO TEN ZUY OPRASEG ZUO KÓRFA ZUO PIERDOLONE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki