FANDOM

Jestem wielkim fanem Grand Theft Auto. Moją ulubioną częścią jest GTA SA. Oczywiście już nigdzie nie można kupić tak dobrej gry, więc musiałem ją pobrać z internetu. Nie mam torrentów, więc szukałem instalatora. Znalazłem na stronie majins-and-ghosts.com. Strona ma dziwną nazwę, ale nie znam Angielskiego więc i tak nie rozumiem tego. Podczas pobierania działy się dziwne rzeczy, np. zmiany tapety, dziwne pliki na pulpicie... Oczywiście myślałem że to wirus, więc komputer przeskanowałem ale nic nie wykryło. W końcu się pobrało, ale ikona dziwnie wyglądała, była czerwona. Cała czerwona, jak... krew. Gdy uruchomiłem ten plik, pokazał się napis "01000100 011101010110001101101000011110010010000001101001 00100000010101010111000001101001011011110111001001111001.pl" dziwne. Ale myślałem że to jakiś bląd, więc kliknąłem DALEJ. Wszystko potem przebiegało normalnie. Ale po zainstalowaniu, Folder z grą miał nazwę gta.exe. Oczywiście jestem bardzo dobrym informatykiem więc myślałem że to wirus, ale ja mam avast'a więc go pewnie bardzo szybko usuneło. Gdy uruchomiłem grę loga Rockstar były całe czerwone! jak KREW! gdy już kliknąłem NOWA GRA zamiast obrazków i ładowania był pokazany CJ z Czarnymi oczami z których leci KREW! przestraszyłem się więc wypiłem melissę i poszłem dalej grać. Gdy się załadowało zamiast CJ był... JC!!! tak on się nazywał JC! miał białą skórę i czarne ubrania. Myślałem że to jakieś mody, więc gram dalej, gdy dotarłem w końcu do Grove zobaczyłem... Ballasów! zamiast członków gs były ballasy! myślałem że to jakieś bugi więc poszłem dalej. Podczas pierwszej misji zamiast ballasów atakowali nas członkowie grove i... DUCHY! gdy już dojechałem do Grove zamiast MISJA ZAKOŃCZONA - SZACUNEK było... UMRZESZ - DEAD. Przestraszyłem się i zapisałem grę. Potem wyszłem z domu by zapalić papierosa a gdy wróciłem... Gry już nie było! zamiast tego był plik: gtd.exe. Pełną nazwą pliku było.. Grand Theft Dead.exe! ale jako mega informatyk wiem że pliki nic nie zrobią mojemu komputerowi, gdy to uruchomiłem gra się nie włączyła! zamiast tego zmieniła się tapeta na... ZAKRWAWIONEGO CJ W UBRANIU BALLASA! a plik gtd.exe zniknął, następnego dnia z komputerem działy się dziwne rzeczy. np. samoczynnie się wyłączał, pliki się wyłączały, próbowałem przeinstalować Windows ale to nie pomaga. Raz w nocy gdy leżałem po ciemku z moim tabletem słyszałem jakieś kroki. Ale to niemożliwe... Byłem sam w domu, pewnie halucynacje od tego komputera. Myślałem, ale nagle ktoś otworzył drzwi do mojej sypialni! był to... CJ!? przyszedł, i... prawie mnie zabił nożem, ale uciekłem na policję. CJ szedł za mną... Ale Policji NIE BYŁO! zamiast ich byli członkowie Grove! i chcieli mnie ZABIĆ! i niestety... Zabili mnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki