FANDOM

Od wielu lat jestem zażartym hajsownikiem. Lajkuje każdy film mego idola gimpera. Ostatnio przeglądając jego tablice zauważyłem dziwny wpis: "Przepraszam, musiałem." a pod nim link do mediafire. Nie zaglądając w komentarze pobrałem od razu plik. Myślałem że jest to swego rodzaju giveaway i na pewno muszę być pierwszy. Boże, jak bardzo tego żałuję.

Plik ściągnął się szybko, nie zajęło to nawet 10 sekund. Plik nazywał się Gimper666Homo i miał rozszerzenie .exe - wiesz, jak w tych chujowych creepypastach. Bez wahania odpaliłem plik. O dziwo pomimo rozszerzenia .exe plik dało się otworzyć w formacie .mp4. Przedstawiał od Tomasza, samego. Siedział na swoim krześle w jakimś ciemnym pokoju. Z góry zwisała lampa, która oświetlała jego bladą jak papier skórę i wychudzone kończyny. Był przywiązany rękami do krzesła tak by jego żyły był łatwo dostępne - przynajmniej tak mi się zdawało.

Po kilku minutach grobowej ciszy zza krzesła ukazała się mała postać. Nie mogłem dokładnie się przyjrzeć ale miała na oko 10-11 lat. Podeszła do gimpera z prawej strony(mojej) a w ręce trzymała nóż kuchenny. Kiedy jej twarz pojawiła się w świetle lampy od razu go poznałem. To był Miszor, ale inny. Nie miał gałek ocznych a ust leciały mu krople jeszcze świeżej krwi.

-Czas na zemstę

Powiedział demonicznym głosem i jednym szybkim ruchem poderżną obie ręce gimpera. Film kończy się ujęciem na zwłoki Tomasza i uśmiech zabójcy. Byłem w szoku, usunąłem film jak najszybciej.

Materiały od Gimpera ciągle się pojawiały i to był dowód że żyje, jednak ja ciągle rozmyślam nad tym video...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki