FANDOM

Pojechałem do miasta Gimbi, które było położone w Etiopii. Według apokryfu miałem udać się do miejsca, w którym teraz leży bar... No cóż leżał. Był zniszczony, a podziemne wejście było otwarte. I wtem zostałem ogłuszony. Kiedy się obudziłem, byłem związany i nieśli mnie evil Patrixx i Kula.

J: Patrixx i Kula?

G1: Nie, jestem Gimbi the NEO!

G2: Nie, to ja jestem Gimbi the NEO!

G1: Zamknij się bo nasz pan nas zgładzi!

Po kilku godzinach zeszliśmy na sam dół, Patrixx i Kula położyli mnie na ziemi. Wokół mnie było mnóstwo sławnych osób, fałszywych oczywiście. Na specjalnej wieży ukazała się chyba największa część Gimbiego.

Gimbi the super NEO.jpg

Gimbi the super NEO

Gimbi: Witajcie oto ja Gimbi the super NEO. Zaraz się złączymy, tworząc ostateczną formę. Hej przyjacielu!

Gimbi machał do mnie.

Ja: Ale ty wcześniej byłeś Gimbim the ultra NEO.

G: Tak, ale jeżeli zmienię się w potężniejszą postać bądź rzecz to mam nową potężniejszą nazwę. A teraz patrz jak zmieniam się w doskonałą wersję siebie.

Po tych słowach wszyscy zbliżali się do Gimbiego the super NEO. W tym tłumię zauważyłem klona Wojtiego2000. Kiedy już GTSN wchłonął wszystkie części. Zaczął się świecić.

GTSN: A teraz zmienię się w ekstremalnie....

Gimbi wyglądający jak wojti; ...Ekstremalne grubą Hatsune Miku!!!

GTSN: Nie, miał być ekstremalnie wielki robo-kanibal-smok-zombie!!!

Ale było już za późno, fantazja Wojtiego zniszczyła epicką wizję Gimbiego. Gimbi zmienił się w wielką górę tłuszczu ubraną w bikini.

G: Pomóż!!!

Góra tłuszczu zaczęła się powiększać, wiedziałem jak to się skończy. Uwolniłem się i pobiegłem do wyjścia. Moja kondycja sprawiła, że zmęczyłem się przy czwartym stopniu, dlatego wróciłem się i wybrałem windę. Kiedy już byłem na powierzchni oddaliłem się od baru jak najdalej. było słychać wybuch po czym pojawiło się trzęsienie ziemi. wielka kula ognia wystrzeliła w kosmos. W mojej głowie było słychać Gimbiego.

G: Gimbi the NEO znowu błysnął.

Hatsune Miku miała w sobie tyle tłuszczu, że eksplodowała. Gimbi the NEO prędko nie powróci.

Ja: To koniec, co dalej?

Etiopia tego nie zapomni (w końcu spory kawałek ziemi zapadł się). Będzie myślała, że to trzęsienie. Postanowiłem jeszcze raz przeczytać apokryf i go zniszczyć. Tylko ja wiem o megamorphach. Nikt już nie będzie wiedział więcej na temat Gimbiego the NEO. No chyba, że powróci...

THE END

Więcej z Fandomu

Losowa wiki