FANDOM

Hej pisze do was, ponieważ mi się nudzi(utknąłem w beczce). Dziękuje za armię wróbli od Geek squad.(tylko kiedy one przylecą). Nagle moje okno wybiły jakieś ptaki, odgoniłem je bo mi przeszkodziły w grze na telefonie. Po chwili namysłu pomyślałem: Jestem debilem.

Zaczęła się burza, uderzył piorun, a w chmurach widać było awatar Gimbiego. Zesrałem się ze strachu do beczki.

-On chce ogumić moją duszę!-krzyknąłem.

Było słychać pukanie. Utknąłem w beczce pomocy!- krzyknąłem. Po chwili ktoś przyłożył drabinę do okna myślałem, że to kominiarz chce mi pomóc, ale ukazała się postać.....Gimbakeła?

-Tak to ja- powiedziały trzy różne głosy.

-Kim wy jesteście?-zapytałem.

Jestem połączeniem: Evil Pieseła, Grubodupnego Gimbusa i Gimbiego the NEO.-Odpowiedział Gimbakeł.

Po czym krzyknął: rozłączenie!!!!!

Gimbi the neo-0.jpg

Gimbi the neo

Evil pieseł; Wow, wow

Grubodupny: Zrespiłem się

Gimbi: Spaghetti

A ca oznacza spaghetti?-zapytaliśmy Gimbiego.

Gimbus.jpg

Grubodupny gimbus

Evil piesel.jpg

Evil Pieseł

To oznacza,że pochłonę wasze dusze i przejmę wasze moce.-odpowiedział Gimbi. Po czym zjadł evil Pieseła i Grubodupnego gimbusa. Zaczął się świecić i transformował się w GIMBIEGO THE ALPHA NEO. Za pomocą tajemniczych wibracji moja beczka zawirowała i wyleciała oknem do pobliskiego lasu( i się rozdupczyła). Leżąc tak we własnym gównie, rozmyślałem tak o sensie życia i o tym by Gimbi the alpha neo zapomniał o mnie. Zamknąłem oczy i je otworzyłem z nadzieją, że to jest sen, niestety ukazał mi się Gimbi. Oddalił się ode mnie na 4 metry, ponieważ waliło ode mnie kałem.

Powiedział mi: Mi zablokowałeś skype, a ja ci zablokuje życie. Po czym zaczął się śmiać.Wykorzystując to postanowiłem mu wydłubać kijem oko. Krwawił jak fontanna: Mogłeś zabić Gimbiego the neo, gimbiego the alpha neo,ale nie gimbiego the beta neo. Po czym zamienił się w Gimbiego the beta neo. Gdy go zobaczyłem prawie umarłem ze strachu.

-Wiem,że się boisz skrócę twoje cierpienia i ogumię twoją duszę.

- NIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!.......

Gimbi the alpha neo.jpg

gimbi the alpha neo

Images (1).jpg

Gimbi the beta neo

Tak on umarł. Ty i też umrzesz.

pozdrawia Gimbi The Beta NEO.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki