FANDOM

TO HISTORIA PRAWDZIWA! WYDARZYŁA SIĘ 21 LUTEGO 2014 ROKU! HISTORIA PRAWDZIWA W 100%

Pewnego razu wstałem sobie z łóżka, była 8:00. Więc zaspałem do szkoły! Nie zjadłem śniadania i założyłem kurtkę od razu bo nie miałem czasu na szukanie bluzy i ubieranie jej.

Biegłem szybko, lecz już był dzwonek na lekcje. Wreszcie dotarłem, zobaczyłem Damiana który szedł do toalety. Postanowiłem zapytać się go jaką mamy lekcję bo nie pamiętam planu zajęć.

- Mamy infę, potem infę a potem matma i wf.

Szybko pobiegłem do sali informatycznej ale potknąłem się w drodze do kompa o pendrive'a. Podniosłem go, zapytałem kogo to lecz nikt nie odpowiedział. No nic, postanowiłem go włożyć do kompa. Pojawił się eksplorator Windows na cały ekran. Miałem dwa pliki - 92923.bmp i Game.exe oraz folder Game Files. Włączyłem Game.exe.

Zobaczyłem Menu, czerwony napis Game pojawił się na ekranie. Zobaczyłem przycisk Play. Kliknąłem na ten przycisk.

Kierowałem jakimś kolesiem co jest zamknięty w swoim pokoju, cała gra jest utrzymana w szarych barwach. Miałem mnóstwo interakcji. Gdy udało mi się wyjść z pokoju to wyskoczył mi ryj. To była biała twarz z wielkimi oczami. Źrenice były nienaturalnie duże.

- Marian, co ty robisz? Pewnie jakieś wirusy ściągasz, masz uwagę! - Powiedziała pani.

Ja bałem się jak dziecko. Jednak postanowiłem grać dalej. Byłem w tym samym pokoju, jednak okno było zabite deskami, na podłodze była krew. W małej ilości, ale była.

Znów wyskoczył mi ten ryj, wtedy wywaliło mnie do wiersza poleceń w pełnym ekranie. Wyświetliła się komenda

start wideo.mp4

I wyświetliło mi się wideo, widać na nim było dziewczynkę (wygląda na jakieś 2-4 lata) która płakała. Coś po arabsku kurna było słychać. Kamera się trzęsła jakby było trzęsienie ziemi. Zauważyłem że w sali nikogo nie ma. Zostałem tylko ja.

Wywaliło mnie do pulpitu, nadal pendrive był w eksploratorze. Postanowiłem ostatecznie sprawdzić plik 92923.bmp.

Kurwa...

To coś mnie nagrywało.

Na zdjęciu byłem ja a za mną ten ryj.

Odwróciłem się ze strachem, ale nic nie było.

Nie wiem jak wy ale ja jestem w szoku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki