FANDOM

Poznań. 20 czerwca 2013 roku. czas akcji - 14:48 - 15:01. David był wielkim fanem serii GTA. brakowało mu jeszcze paru części, w tym San Andreas.  Jako, iż SA było fajną częścią, postanowił ją kupić na "pierwszy ogień". Nie było jednak żadnych wyprzedaży ani w realu, ani na internecie, to też zawiedziony David już chciał tę grę spiracić, gdy nagle zobaczył niesamowitą ofertę na sklepie online - GTA SA za 9,99 z dopiskiem EXE, mimo, iż to był oryginał. Oczywiście ją kupił, zainstalował i zaczął grać na swoim poczciwym pececie. Pierwsze, co go zdziwiło, to to, że niektóre opcje były po angielsku, mimo, iż kupił grę w polskiej wersji. David jednak chciał już zacząć grę, to też kliknął NOWA GRA. Najdziwniejsze jednak miało dopiero nadejść. Gdy intro się skończyło, CJ pojawił się nie w zaułku, ale w opuszczonym tartaku w Los Santos.

David nie wiedział, co się stało, ale jako, iż dopiero zaczynał grę, nie zdziwił się nadto. Po przejściu paru kroków na CJ'a wyskoczył z jednej z szop psychopata z piłą łańcuchową. CJ rzucił się na niego. W tym momencie David zauważył, że gra jest realistyczniejsza i brutalniejsza, niż na gampleyach. Otóż gdy CJ zaczął nawalać z pięści w napastnika, ten zaczął chwiejnie odchodzić do tyłu, jednak wyglądało to zupełnie inaczej niż w zwykłym SA. W końcu po parunastu ciosach CJ podniósł głowę padniętego psychola i precyzyjnym ciosem w gardło załatwił go na cacy. Trochę przy tym poleciało krwi, zaś David zdziwił się, że takie coś jest możliwie w grze z 2004, lecz zaraz po śmierci psychopaty CJ przeteleportował się do jaskini nad brzegiem rzeki w Las Venturas. Tam na ekranie w dole ekranu pojawił się tekst - "You die CJ !". David się nieco przeraził, lecz ruszył przed siebie.

Najpierw w stronę wyjścia - droga była zablokowana przez wraki samochodów. CJ poszedł więc w przeciwną stronę. Z każdym kolejnym krokiem mgła, która pojawiła się znikąd, gęstniała coraz bardziej. Na końcu tunelu David napotkał kolejną grupę psychomaniaków, około 4. David rzucił się w stronę noża znajdującego się przed psycholami, lecz zanim tam dobiegł, jeden z psycholi rzucił niewystępującym w GTA tasakiem w stronę CJ'a, przez co ten się zachwiał i padł z łatwością ofiarą napastników. David w tym momencie zobaczył coś przerażającego - wrogowie zaczęli rozcinać protagonistę jak świnię, a wyglądało to tak realistycznie, że David aż zamknął oczy. Po skończonej makabrze pojawiła się cut-scenka, w której było widać, jak oprawcy CJ'a konsumują zwłoki jego i jego matki, której wcześniej tam nie było. Na ekranie komputera pojawił się napisany czerwoną czcionką napis "A nie mówiłem Davidzie ?". David się przeraził - skąd gra zna jego imię !

Po paru minutach scenka się wyłączyła i CJ znalazł się standardowo przed szpitalem. Gra była już normalna, lecz Davidowi to, co zobaczył przed chwilą wystarczyło, by odinstalować i zniszczyć płytkę z grą. Od tej pory dręczony był snami, w których oczami CJ'a spacerował po bezdrożach San Andreas, lecz ciągle spotykał tych samych psychopatów z gry, którzy przeprowadzali na nim różne bolesne tortury, a którzy to go w snach zaczynali gonić do skutku. Na górze strony jest paru z nich. W końcu David nie wytrzymał i powiesił się. Następnym więc razem, gdy ujrzysz jakąkolwiek grę za 1/20 jej prawdziwej ceny to...JEJ NIE KUPUJ !!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki