FANDOM

BYLŁEM FIELGIM FANEM GRUPEGO Z OŁTLASDA I PEWNEGO DŃJA ZOPACZYŁEM GRE GRUBY.EXE. OTRASU KUBIŁEM JOM ZA 6.66 ZŁODYCH. SPŻEDAWDZA POFIEDZIAŁ RZEBYM TEGO ŃJE KUBOWAŁ, BO UMYRE. POFIEDZIAŁEM RZE JEZD KŁUPIM ITJODĄ, A JA BENDE SMIĘTY BO ŚIE MOTLE. TEN ITJOTA SPŻEDAŁ MI TOM GRE. OTRASU FRUĆIŁEM DO DOMU I FŁOSZYŁEM PYŁYDKE DO NAPENTU. WYŚWIEDLIŁO MI SIE CZY WŁONCZYĆ FOLTER Z GROM CZY JAKIEJ GUNFO. KLIKNOŁEM ODŻYWIŚĆIE NA FOLTER. BYŁ TAM INSTALER GRY. KLIKNOOĄŁYŁEM NA NIEKO I GRA INSDALOWAŁA ŚIE  PIETNAŹĆIE MINUD, TWIE MINUDY, CZY SEKUNTY I SIETEM MILISEKUNT. OTRASU PO ZAINSTALOFANIU FŁĄCZYŁEM GRE. GRA ŚIE FŁĄCZYŁA I WSZYSTKO BYŁO CZERFONE, W PRAFYM DOLNYM ROGU BYŁO NAPIZANE ''V.666'' I BYŁO KONTYNÓÓJ (KTUREGO NIE TAŁO ŚIE KLIKNONĆ) NOFA GRA, OBCJE I 666. KLIKNOŁEM NOFA GRA I GRAŁEM JAGIMŹ PEDAŁEM O NAZWIE ''PANDA WIELKA'' LUB ''PINDA WIELKA'' NIE PAMIENTAM. I SZETŁEM SE ULICOM DO JAKIEJŹ OPURZCZONEJ HATY, KTURA BYŁA OPURZCZONA. A TU NAKLE JAKIŹ PEDAUŁ F TYM DOMU KLEKOCZE JAJAMI. BYŁ TO GRUBY!!!111!!11!!!!ONEONE11!!!! OTRASU KÓCNOŁEM (BYŁA TO TAG FOGULE GRA W PIERFRZEJ OSOPIE) I SKRATAŁEM ŚIE JAK NINJA. CHĆIAŁEM FEJŚĆ NA GURNE PIENTRO, A TU SNIKONT POJAFIŁ SIE GRUBY! KOPNOŁEM GO W RYJ I UCIEKŁEM Z KŻYKIEM Z DOMU. AŻ TU NAKLE POJAFIA SIE NAPIS ''SKŻYWDZIŁEŚ MŃIE KŁUPI PEDALE'' I GRUBY WYSZEDŁ Z MONITORA I WSZENCIE BYŁA SUPER REALISTYCZNA KREFFFFFFFFFFFF111!!!!11!!11!1!!111!!!ONEONEONE!11!!1 CHFYCIŁEM FIENC KŻESŁO MOJEGO BRATA I MU JEPŁEM W RYJ. UPAD I WYJEBAŁEM GO DO SONSIATA. POTEM JUSZ NIKDY GO NIE SPODGAŁEM. NAWED W OŁTLAŚCIE I RZYŁEM DUGO I SZCZENŚLIFIE... TAK NA PRAWDE ŃJE!!!!111!!!!ONEONE1!!!!! MIESIONC PUŚNIEJ JAK WYNOSIŁEM DŹIECI... ZNACZY ŚMIECI GRUBY NA MNIE NAPADŁ, ZGWAŁCIŁ MNIE I WYRZUCIŁ DO ROFU A POTEM OTSZETŁ KLEKOCZONC JAJAMI. NAZAJUTŻ ZNAJEŚLI MNIE RODZICE. JUSZ NIKTY POTEM NIE SPODGAŁEM TEGO PEDAŁA I PEDOFILA I JUŻ NIE BYŁEM JEGO FANEM.

KUNIEC

__________________________________________________________________________________________

Główna postać grała mną <3 I Pootispy poleca, 12/10. Już naprawiłem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki