FANDOM

UWAGA! Ten tekst jest parodią creepypasty "Blockyou.exe". A i jeszcze coś! It's2scary4you!

To było kiedy zamierzałem kupić nowego kartofla. Tamten z jakiegoś niewiadomego powodu zacinał się albo wieszał gdy otwierałem przeglądarkę. Tak, korzystałem z Internet Explorer. Nie miałem Ogniolis'a i zapory ogniościana. Gdy go dostałem, wyszukiwarka również się troszeczkę zacinała.

Mój ulubiony sklep elektroniczny znów mnie zawiódł! Kupiłem. Windows 98 - ten z moich marzeń! Już nie muszę korzystać z nudnego Windows 8! Komputer był nieużywany, ale co z tego - mam mój prezent, którego- nie wiem dlaczego- dostałem akurat na Gwiazdkę.

Czas go wypróbować. Wow! Zajebiście dużo opcji! Zacząłem przeglądać dokumenty - dla jaj - może są tam jakieś pobrane gry, które pojawiały się nie na pulpicie, tylko w "Moje dokumenty". Tak! Chyba tak... jest jeden folder, wydawał się być grą.

Nazwa - Fuck You. Plik na komputerze zjawił się... Okej, to mnie nie wystraszyło... Data zjawienia się pliku to był 0044-03-02! Przecież nawet w roku 2020 n.e. nie było, kuźwa, internetu! Ale stwierdziłem że to jakaś zajebistsza (albo gorsza) wersja Minecrafta.

Plik exe- W końcu dotarłem do pliku z grą. Nazywał się Fuckyou.exe. Otworzyłem i powitało mnie okienko z drobniutkim napisem "I will" i ogromnym "FUCK YOU". Obok napisu był ten obrazek z murzynem i dziewczynką. Jakimś cudem dziewczynka była szkieletem z drobnymi, ciemno-czerwonymi kawałkami skóry. Tą teksturę widziałem w folderze! Po szkielecie łaziły drobne żółte kropeczki. Kiedy kropeczki najechały na kawałek rozłożonej skóry, kwadracik na skórze znikał. Dałem "ŃJU GEJM" jako że to była nie jedyna opcja. Zacząłem grać. Chodziłem... niestety jako ten murzyn. Dziewczynek na planszy było bardzo mało. Podszedłem do niej i celowo nacisnąłem spację. Zgadnijcie co murzyn zrobił - nadział dziewczynkę na swoje pazury. Pojawiły sie znikąd nożyczki. Podskoczyłem.

Gra nagle się nie skończyła. Nie było żadnej ikonki, ani na pulpicie jak w dokumentach. Nacisnąłem w "Wyszukaj" słowo "fuck you" itp. Nic nie było. Wpisałem jeszcze "kukurydza" na wszelki wypadek. Nie! Dobra, do trzech razy sztuka. Wpisuję "tekszczyrs"... no i nic! Kartofel pełny! Sprzedałem na aukcji internetowej maszynę za 5000000000000000000 złotych. Ale wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Poszedłem do mojego kochanka i spytałem czy mogę skorzystać z kartofla Zgodził się, ale zapytał po co. Mówiłem prawdę, powiedziałem że wyszukiwarka mi działa. Wpisałem w wyszukiwarce "fuckyou" i wyskoczył tylko jeden link z pobraniem gry. Nie klikałem na niego bo przecież nie zepsułbym jego kartofla.

Ale dwie rzeczy mnie zastanawiają...

Co ma, KURWA, JAPIERDOLE, wspólnego tytuł gry z jej wyglądem i teksturami i kto stworzył tak nie brutalną grę?!

_______________________________________________________________________________________

Autor parodii: Piksa93

Więcej z Fandomu

Losowa wiki