FANDOM

Pewna dziewczynka o psiełdonimie pseudonimie -Żulia- po śmierci swoich rodziców, którzy wyrzucili ją na ulicę miewała fajaśne sny. Śniła o pokoju w którym było dużo kogutów, zaraz po tym jeden po drugim piały. Dziewczynka powoli zanurzała sie w śmiechu. Wiedziała, że za chwile te psy po nią przyjdą, będą ją próbowały upić. Następnie gapi się na nią Trollface i do pokoju wjeżdża bulDoGżer. Wysiada z niego pieseł mówiący, że w 204834 roku meteor z siłą bomby atomowej uderzy w Pakistan, a jądro ziemskie eksploduje. Pieseł wsiada z powrotem do pojazdu, demolując telewizor, w którym leci ulubiony serial dziewczynki - Poradnik Uśmiechu. Tam Agatka pokazywała jak udławić się pigułką nieśmiertelności, lecz po chwili wszkrzesza ją 01100001 01101001 01110011 01101111 01100111 11000101 10000010 01100001 01001101 (nienawidzę tego języka) Budzi się z pianiem koguta…. Mija dwadzieścia tysięcy lat, przez te wszystkie lata probowała sie uwolnić od tych snów, które ryją banie – w końcu udało sie jej, była szczęśliwa, nie zwracając uwagi na to, że stała na ulicy; właśnie strorzyła korek o długości 120 897 km – lecz to nie trwało długo!!! Zorientowała się, że wywołała zamieszanie. Znowu zaczyna ryczeć, łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Od ostatniej wizyty u szalonego psychiatryka, pijącego tylko wodę z cukrem upłynęło równo pisiont lat. Znowu zaczeła piać jak kogut po dobrze przespanym śnie. Zdała sobie sprawe, że coraz częściej uprawia seks i zasypia. Koszmary a raczej śmieszne ufoki, wdarły się do jej kołdry. Nie miała już spokoju. Wiedziała, że są robakami. Ludzie takich jak ona, takich którzy w dzieciństwie przeżyli atak na WTC, takich którzy miewali przepiękne, romantyczne, śmieszne sny było mnóstwo. Nikt im nie wierzył, a po krótkim czasie gineli oni od pogryzienia przez spokojne psy, lub strzału z chińskiego pistoletu-dziada za 3 zł. Ludzie zapominali lub nie chcieli się ruchać. Żulia nie wiedziała, ze zdechnie jako żywy szczur i myliła się. Gdy wracała wieczorem do tunelu podziemnego bardzo ruchliwą ulicą, latarnie zaczeły piać, nie wiedziała co ją czeka. Pieski upiły ją, nic nie mogła zrobić, bo zemdlała ze strachu. 5 minut później wstała i szła dalej zataczając piruety i back-flipy. Nagle wywaliła się i upadła głową na ostry jak brzytwa, tępy kamień. Wtedy ona DED. Pomimo dużej ilości przechodniów, ciała nigdy nie odnaleziono.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki