FANDOM

Ff
Witam, nazywam się Igor Pierdzidupa i mieszkam w Lublinie. Odkąd jakiś dwóch debili zabiło moją babcie, która wracała z tranzakcji narkotykowej, zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Pewnego razu dostałem maila od "satan6669#hiperrealisticbloodandgore@szatan.pl". Był tam plik...

FNAF.exe! Uwielbiam FNaF'a, lecz nigdy w niego nie grałem :(. Szybko go pobrałem i włączyłem, nagle...

O nie!

Tylko nie to!

Co to kurwa jest?

Nagle z mojego monitora wyszedł Freddy Fazbear!!!!111 Wciągnął mnie do komputera i kazał grać w tą grę. Pojawiłem się w biurze stróża nocnego z Five Nights at Freddy's. Nagle zadzwonił telefon i usłyszałem znajomy głos Phone Guy'a.

"Ummm halo? Halo? Halo? Jesteś tam chuju?"

"Tak do chuja!" - odpowiedziałem.

"Dobra, przyjdź do mojego domu po skończeniu twojej zmianu. Ale teraz słuchaj, bo zobaczysz, że dostaniesz wpierdol! Otóż... Witej we Freddy Fazbear's Pizza! W magicznym miejscu, gdzie trzech pedałów i jedna lezba będą cię chcieli wsadzić do kosiumu Freddy'ego. Nie brzmiałoby to tak źle... gdyby nie to, że jest w nim umieszczone kilka otworów, przez które można wsadzić różne części ciała, jest ich najwięcej w okolicy twarzy. Dobra, to tyle! Zobaczymy się po pracy :* !"

Nagle Bonnie The Sexy Bunny się przemieścił do jadalni. Patrzył na mnie... Potem poszedł na zaplecze, z owego zaplecza zaczęły dochodzić dziwne odgłosy. Jakby "Och tak... idealnie... och.... och... och!!! O kurwa, za mocno! Zwolnij! Co ty robisz? Nie! Proszę, przestań! Mam dość! Jesteś pojebany!" Wtedy to już się wkurwiłem, NIKT NIE BĘDZIE SIĘ RUCHAŁ, GDY JA PRZY TYM NIE JESTEM I NIE FAPIĘ!!!!11 Nagle pod drzwi mi podbył Bonnie. Jebnąłem se selfie i wrzuciłem na SrajBuka, po czym zamknąłem drzwi.  Nagle wybiła godzina 6:00 AM! Usłyszałem głos Freddy'ego:

"No dobra! Kończymy tą orgię, dzieci teraz się będą z nami zabawiać!"

Poszedłem do Phone Guy'a, ale... TO BYŁA PHONE GIRL! Miała ona brązowe włosy, które były długie jak mój chuj. Zaczęła się rozbierać (nie muszę chyba mówić, co było później). Powiedziała:

"Freddy też mnie zamknął w moim komputerze. Siedzę tu chyba już od 1 roku.

C.D.N.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki