FANDOM

Jestem fanem serii Doom (nieważne, że w innych pastach uważałem się za fana sonica, za fana mariana czy za fana raymana, jestem fanem Dooma), przeszedłem wszystkie części (oprócz Doom 3) na 100%. Wreszcie skusiłem się aby kupić Doom 3, tak więc szybko poszedłem do sklepu "Gry u Jacka Sparrowa, 100% oryginalne" i zakupiłem 3 częśc Dooma. Po powrocie do domu zauważyłem, że na pudełku oprócz napisów jest tylko wielki ryj Brada Carneya (a.k.a Somemonga) Trochę się przeraziłem, bo Carney jest zbyt piękny, ale włożyłem do napędu płytę i zainstalowałem grę.

Gra włączyła się sama, wystraszyłem się trochę, ale potem zdałem sobię sprawę że jestem debilem bo wybrałem opcję "Po instalacji włącz Doom 3". O dziwo był to Doom 1, co mnie zdziwiło, bo gra się instalowała aż 3 godziny. Zamiast Tittle screena pojawił się znowu ten straszny (strasznie piękny) ryj Carneya. Ponownie się wystraszyłem, bo tego nie było w Doom 1. Pomyślałem sobie, że w Doom 3 Brad był z siebię bardzo dumny i włączyłem grę. Była to pierwsza mapa z Doom 1, tylko że wszystkie potwory miały tekstury zmienione na ryj Carneya. Pomyślałem, że Carney musiał być naprawdę z siebię dumny i grałem dalej. W 1 mapie był tylko 1 sekret, ale nie mogłem go znaleźć, był gdzieś indziej, niż 3 sekrety z E1M1 w Doom 1.
EVIL SOMEMONG.jpg

OTO SOMEMONG

Próbowałem go znaleźć przez całe 10 sekund. nic nie znalazłem (ciekawe dlaczego). Postanowiłem użyć kodu "Noclip" pozwalającego przenikać przez ściany. Znalazłem w oddali mały kwadracik. Postanowiłem do niego podejść. Gdy tam podszedłem pojawił się wielki ryj Carneya i napis "HULLO, DO U WANNA FREE BUTTSEX?!????!1!?!" Po jakiś 5 sekundach włączył się Terry trap (Przykład Terry trapa: [klyk]) i wielki napis "OH OH UR ASSHUL IS SO SMALL LEMME USE DA WASELINE FOR IT BICK NOSE FUCK DICK SHIT OH MY DICK IS TOO BIG SANTA STHP" Tak się przestraszyłem że aż się zesrałem, potem pojawił się wielki ryj Carneya z napisem "IM GOD" i gra się wyłączyła. Po 10 sekundach na moim monitorze pojawił się kolejny Terry trap. Po tym incydencie wywaliłem komputer przez okno. Niestety spadł sąsiadce na głowe więc minęło 25 lat odkąd to się wydarzyło. Kiedy przechodziłem przez ulicę nagle wydarzyło się coś zadziwiającego, droga, trawa, niebo i chmury zamieniły się w ryj Carneya. Wtedy już wiedziałem, że byłem w Terry trapie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki