FANDOM

Z pewnością znacie slendermana. Znacie jego historię bardzo dobrze. Ale dziś powiem wam PRAWDZIWĄ. Więc kiedyś był chłopak nazywał się Maniek Szczupły. Kiedyś , w jego 21 urodziny tak się uchlał , że pojechał do lasu wieżąc w slendera. Poszedł do lasu i próbował znaleźć kartki. Znalazł , ale tylko 6 a trwało to tak długo zanim zebrał 6 już był trzeźwy. Zdziwił sie i był głupi , że je zebrał ale wiadomo człowiek pod wpływem alkocholu może oglądać nawet justina biebera. Więc poszedł znaleźć 7 ale niestety jej nie znalazł ale znalazł ShortMana! Był maluśienki jak mała deska . Zaśmiał się ale Short powiedział: Zebrałeś 6. Będziesz dziedzińcem Manów. Jak masz na nazwisko? Odpowiedziałem mu , Maniek Szczupły. Szczupły , dziwnie a po angielsku będzie.. Slender a maniek 3 pierwsze litery man. Slenderman. Tfusssfiłsssufił . Przyłożył mi ręką do twarzu i wyssał twarz. Wtedy ja nie miałem twarzy a on miał. Zapytałem go jak ma na imię powiedział: Maniek Gruby. I spieprzał ile ma nóg. Wtedy ja zostałem sam bez twarzy duży z garniturem (wcześniej miałem garnitur bo byłem wypity) i z mackami i z 6-ioma kartkami. Ale tam gdzie on spieprzał wyleciała 7 kartka. Tam byłem ja . Nagle kartki wypełzły mi z ręki i wystrzeliły w 4 strony świata. Już kumam o co kaman. Jeden z potworów bez twarzy musi schwytać tego który znalazł kartki wszystkie a potem wysysa mu twarz i dodaje się jedna kartka. Ja byłem 7 potworem . A ,że jestem taki fajtłapa nie mogę znaleźć takiego ziomka. Ups! Potwory Wi-Fi przestało działać! Później wam opwiem.
Reka.jpg

Ta ręka śni mi się co dzień w firankach a za oknem , dziwna białość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki