FANDOM

Doom- Reperkuzje Zła

John Stalvern czekał. Światła nad nim mrugły i zgasły z pieprznięciem. Były demony w bazie. Nie widział ich ale spodziewał się ich od wielu lat. Jego ostrzeżenia dla Półkownika Żonsona nie były słuchane i było już za późno, w każdym razie za późno  na razie w każdym bądź razie.

John był kosmicznym marinsem od czternastu lat. Jak był mały to widział statki kosmiczne i mówił tatkowi "Chcę być na statku tatku." Ale jego tatko powiedział "Nie! Bo będziesz ZABITY PRZEZ DEMONY" Był czas że wierzył tatkowi ale potem zrobił się starzejszy i stwierdził że tatko pieprzy pierdoły. Ale teraz na stacji kosmicznej w bazie UAC wiedział że są demony. "Tu Żonson" radio bekło "Musisz rozpizgać demony" Więc John wziął se pazmowom szczelbe i rozdupcył ściane. "ŁON NAZ ZABIJEEEEE!!!!!111" rzekły demony "Ja mu szczele" powiedział cyberdemon i jebł rakietami wybuchowymi. John kurwł mu z plazmy i usiłował go rozpizgać na czynniki pierwsze ale potem im sie sufit spierdolił był na łeb i byli uwienzieni i nie mogli zabijać.

"Niee! Ja musze rozpizgać demony!" krzyknął John lecz rozległo się radio głosem Żonsona "Nie John, to ty jesteś demony"

I potem John był zombi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki