FANDOM

UWAGA: Ta historia zdarzyła się naprawdę (SERIO).

Ostatnio grałem w Curve Fever, fajną niemiecką grę przeglądarkową. Nagle zauważyłem dziwny pokój o nazwie "6669Tomek-ma-jaja69-666>". Pomyślałem co to może znaczyć (oprócz tego że Tomek ma jaja bo to jest nieważne i oczywiste)?! Zauważyłem że jest to gra teamowa, więc bez większego namysłu włączyłem. Długo nikt nie wchodził (oprócz jakiś gości którzy tuż po wejściu wychodzili). Nagle właściciel o nicku "Tomekk6" wysłał mi link o nazwie "html://www.srocksgames/Darmowy/MC/Premium". Pomyślałem że to pewnie jakieś oszustwo, ale i tak wszedłem, gdyż cień szansy na prawdę i tak pozostaje. Włączył się ryj Jeffa the Killera w dobrej edycji, dzięki czemu wyglądał bardzo realistycznie. To nie było najgorsze. W tle słyszałem teksty "moich" (czyli tych które już znam) postaci z creepypast, jednak mało realistyczne, na szczęście. Nagle zaczęła grać piosenka "Can you feel the sunshine", było również słychać krzyki "I AM GOD", wszędzie pojawiały się mordy niektórych postaci na zmianę. Nagle rozległ się krzyk gramy! Pomyślałem o grze, gdyż chyba do tego odwiązywał się krzyk gramy. Pewnie była to autorska wiadomość od "Tomekk6". Włączyłem grę i zobaczyłem że gram ja i Tomekk6, Karoll6, Karolinaa6 i Bartekk6. Wygrywali, gdyż byłem AFK (czyli nie grałem). Wyłączyłem tamtą stronę i zacząłem grać. Cheatowali więc wyszedłem z ich pokoju i wszedłem do innego. Nie wiem czemu, ale każdy robił to samo i został nam finał. W czasie finału czubek każdego gracza zmienił się w opisane wcześniej kreatury.

TEN GŁUPI CHUJ ZAWIRUSOWAŁ MI KOMPA! Pomyślałem i szybko nakryłem wirusa. Mimo, iż jestem dość dobry z informatyki nie mogłem go usunąć. Nawet avast nie pomagał! Zresetowałem kompa i szukałem go od nowa w tym samym miejscu i tak samo. Nie było go! Nagle avast poinformował "Zostało wykryte zagrożenie" a nazwa pliku była o nazwie "Tomekk6-Nie pokonasz mnie". Został usunięty. To pewnie jakiś haker.

PS: Wiem że nie jest prawie straszne ale tylko opisałem fakty, a nie tak jak większość twórców creepypast. Ale Tomekk6 pewnie nadal ma konto. Radze wam nie grać z nim, a zwłaszcza nie wchodzić w jego chore linki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki