FANDOM

Wpadłem w furię! Rzuciłem się na Jack'a, ale ten zrobił unik i uciekł. Wybiegłem za nim. Pech chciał, że się na czymś poślizgnąłem (wolę nie mówić, co to było... Rake!) i straciłem przytomność. Gdy się obudziłem, siedziała koło mnie Julka.

- Nic ci nie jest? - spytała, przykładając mi zimny okład do głowy.

- Co się stało? - spytałem zmieszany.

- Poślizgnąłeś się na... Nie ważne...

- Dzięki - wyskoczyłem z łóżka, aby znaleźć tego [cenzura] Jack'a. Niestety zdążył już nawiać. Hmmm... Poszedłem do kuchni aby zjeść kawałek placka z bitą śmietaną... ALE GO NIE NIE BYŁO!!!

- Gdzie jest mój placek?! - zmierzyłem wzrokiem Lilith, która właśnie go kończyła.

- Chcesz kawałek? - spytała. Podszedłem do niej, wtedy ona rzuciła mi plackiem w twarz i uciekła przez okno! Czy może być gorzej? Nagle Nina (moja stara znajoma) zadzwoniła do drzwi. Może zrobię jej mały kawał?

- Jeff, idź otwórz drzwi! - głośno zawołałem, a ten posłuchał i otworzył.  Nina szeroko otworzyła oczy ze zdziwienia i zaczęła się jąkać.

- Je... Jeff... Jeff The Killer!?

- Tak. - Zaśmiał się Jeff.

- Jestem twoją wielką fanką!!! - wykrzyknęła Nina z wielkim uśmiechem na twarzy.

- Co proszę? - odpowiedział zmieszany Jeff. Wtedy Nina się na niego rzuciła i poprosiła o autograf, a następnie odeszła jak gdyby nigdy nic.

- Jeff, i co? - zawołałem z kuchni. Jeff wszedł do domu i odpowiedział - Była "przerażona"!

====================================================================Edytuj

Użytkownik:TheLillith - Lilith

Użytkownik:PozytywnieCrazy - Julka

Użytkownik:Jinx_T_K - Nina

Koniec części 5

__________________

Nie jest to moja pasta, jej autorem jest PryPL. Ja ją tylko skopiowałam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki