FANDOM

Wiedziałem, że zaraz będzie ta chwila, do której musiałem się przygotowywać psychicznie od miesiąca. Pogrążony w myślach, czy jeszcze kiedyś zobaczę swoich bliskich, usłyszałem ten szyderczy głos: "Teraz TY"...

Wszedłem do dużego pomieszczenia. Przełknąłem ślinę. Starałem się nie płakać, jednak to było silniejsze ode mnie.

- Siadaj - usłyszałem głos jakiegoś mężczyzny, który pokazał mi twarde, drewniane krzesło. Z przerażeniem usiadłem i bacznie obserwowałem mężczyznę, który już na początku wydawał mi się psycholem. Wziął nożyczki. Starałem się zamknąć oczy, jednak coś kazało mi patrzeć, co mi zrobi...

CIACH!

Zawyłem z bólu. Zobaczyłem krew na mojej bluzce. Zrozpaczony i sparaliżowany strachem nie potrafiłem odwrócić głowy i zobaczyć twarzy faceta.

CIACH!

Znowu poczułem ten niesamowity ból. Krzyknąłem tak głośno, że mogłem usłyszeć, że tamtemu mężczyźnie upadły nożyczki. Krew sączyła się z mojej szyji. Wtedy usłyszałem ten najgorszy dźwięk.

Usłyszałem coś na kształt piły mechanicznej.

- NIEEE!!! NIE RÓBCIE MI TEGO! - łkałem na wpół przytomny. Strach dosłownie mnie pożerał. W najgorszym stanie fizycznym i psychicznym wybiegłem z pomieszczenia. Tamten psychol z piłą mechaniczną gonił mnie jeszcze chwilę, lecz udało mi się go zgubić. Wszyscy patrzyli się na mnie jak na wariata, dokładnie pamiętam te spojrzenia. Naprawdę, nie mam pojęcia, jak oni potrafili być tacy spokojni, czekając na te tortury.

Zdyszany, wszedłem do swojego mieszkania. W głowie ciągle siedziały mi myśli: nożyczki, odgłos piły mechanicznej, i tamten wariat... zadrżałem na samą jego myśl.

Po tych wydarzeniach postanowiłem, że...

...nigdy więcej nie pójdę do fryzjera.

Jeżeli sądzicie, że to była najgorsza rzecz w moim życiu, to mylicie się. Najgorsze jeszcze przede mną. Czemu?

Jutro mam szczepienie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki