FANDOM

Był piękny, jesienny dzień. Przez okno widziałem jak dzieci poszły z panią na wycieczkę do lasu, w końcu mieszkam w małym domku w lesie. Nie było co robić. Było bardzo nudno, więc postanowiłem że zażyję narkotyki żeby rozluźnić siebie i atmosferę wokół mnie. Wyszedłem do lasu i zapaliłem skręta. Kiedy już mi się zaczęło we łbie przewracać, postanowiłem wróciłem do domu. Spojrzałem jeszcze raz przez okno i te dzieci przestały nosić majtki. Szybko zasłoniłem zasłony i rolety bo inaczej opiekunka dzieci z czwartej klasy mogłaby osądzić mnie o pedofilię (mam 14 lat).

NAGLE ktoś zaczął pukać do drzwi.

*puk puk*

- Kto tam? - zapytałem.

- Mateusz otwieraj drzwi, szybko! - ktoś krzyknął zza drzwi.

Przerażony niewiedziałem co robić, więc otworzyłem drzwi. Za drzwiami jednak nikogo nie było a na dywaniku było pudełko z płytą w środku. Podniosłem pudełko i zabrałem je do domu zatrzaskując drzwi. Wsadziłem płyte w MÓJ komputer żeby sprawdzić co na niej jest. Był tylko jeden plik: CarZ.exe. Włączyłem ten plik i i ujrzałem obraz... Mona Lisy. Siedzałem na krześle zdumiony, aż nagle obraz zaczął mówić:

"Mateusz już po tobie,

Mateusz już po tobie!"

Przestraszyłem się! Niestety było już za późno: MONA LISA ogarnęła mój komputer i nie dało się nic zrobić. Z klawiatury zaczęły mi wyskakiwać przyciski a wszystkie urządzenia elektroniczne w całym domu wygasły oprócz komputera i monitora. Biegłem szybko wyłączyć korki, ale wtedy ujrzałem mamę krzyczącą: "MATEUSZ! Znowu nie wziąłeś leków na schizofrenię!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki