FANDOM

Zapis z pamiętnika :

35 maj  

Dzisiaj udałem się na bazarek po skarpety dla ojca. Dał mi dyszkę, a skarpetki kupiłem za Czy złote. Zostało mi siedem ziksów . Ide przez ten bazarek i pacze. A tam stoisko z gierkami. Myśle Japierdole, to tutaj ? . Na bazarku rzadko co było fajne. Ale kit. Ide se do tego stoiska i tak oglądam i oglądam. I zobaczyłem gre na GejChłopcaAdvance. Akurat miałem tą konsolke. Ta gra to były jakieś Pokemony. Nie ogarniałem tej gry . Chcałem kupić ale mi zabrakło złocisza (no bo kosztowało 8 zł) . To zajebałem. 

Przychodze do domu. Rzuciłem ojcu te skarpety i oddałem te 7 złotych, co mi zostały. Zaczołem szukać mojego Gej Chłopca.

36 maj

Znalazłem go ...i tak wkładom tego kardridża. I nic ... zapomniałem naładować. japierdole. Tera cały dzień musiałem czekać aż się naładuje :(.

37 maj

Wreszcie odpaliłem gre. Zobaczyłem napis : GEJM FRIK  i takie inne napisy...                                                              Stary gość, przedstawił się jako Oak. Spytał się czy jestem ziomkiem czy ziomalkom. To chyba wiadome. Swoją drogą tyn gość wyglądał jak pedofil, troszku. Mogłym się potem nazwać, moja nazwa była tak jak na yutubie moim,czyli :          

Nokian76. Obudziłem się w domie . Wyszdłem na dół, a tam matka tego goscia, mnie z gry. Podziea : Synek nie wolno kraść z bazarka. Zdziwiłem się . Ale chuj poszedłem dalij. Chciaem isć na łączke i znaleść pokimona. A ten pedofil Oak przyszed i mnie zprowiadził do laboratolium. Mogłem tam wybrać jednego z czech Pokemonów. Taki dziwny zielonek z bulbom na dupie. Zówik wodny taki fajny. I tako Jaszczutka Ognista. Wybór chcialem dać na jutro czyli  1 czerwiec.

1 czerwiec

KARA'

2 czerwiec

KARA

3 czerwiec

Wreszcie moge  grać dalej wybrałem jednak TegO jaszczurka Charmandarynka i se szedłem powaczyć w krzaki z pokemonami , pierwsza walka i się kurwa wyładował, a potem prąd się wyłączył i chuj !

67 czerwiec

Tak nołlajfiłem w te poki, ze szok. Jestem przed Ligą pokemon  mój team to : Charmandarynka 61lvl, Kingler 60lvl, Gasljy 69lvl, Ryhorn 64 lvl, Dragónair 62lvl. Wszystkich rozjebąłem ! Az do ... ostatni walki ... to była jej koncówka Gasljy vs Blaztoiz . WYGRAŁEM KURWA ! I ten mój Gastlyj się w czowieka zienił i wtedy się zesrałem... Bo wyszed z konsoli i rozjebął jom i powiedziął TY DZIECAKU UKRADŁEŚ MI GIERKE Z MOJEGO STOISKA ZA 8 ZIKSÓW !

Więcej z Fandomu

Losowa wiki