FANDOM

Automatyczny Komunikat:Edytuj

NSFW!

BABKA.EXE 18B

no i poszliśmy f strone bapki, tam na pszut, no i tak se szliśmy asz do wieczora, pominołem jusz fakt że Jeff pobił sie znowu z nygom i biliśmy sie ze skurwidouem wielkim. no i tak na obozie se gadaliśmy i poszliśmy spać, huj że porwali hatsune, spaliśmy do 12:00, no ja do 8:00, bo Jeff do mje pszyszet i polewau mje wybielaczem.

Potem se poszliśmy dalej, pszeszliśmy przes rzólofski most bardzo uatfo bo nyga na niego skoczyu i go zabiu, szliśmy dalej, oprucz tego że nyga znuf gonił kurczaki a Jeff polewał je wybielaczem i podpalał, nic szczegulnego sie nie działo, wjeczorem byliśmy jusz na mjejscu, byu tam zamek o nazwje "Dom skórwisuf" weszliśmy tam, a tam uo kurwa - SONIC.EXE, I NAS PRAWJE ZAJEBAU, A JAK JEFF CHCIAŁ NA NIEGO SKOCZYĆ, ZADŹGAĆ NOŻEM I WYŻREĆ FLAKI TO ON SIE TELEPORTNOU W DRUGOM STRONE ale na szczenście ćwiczyłem walenie s pułobrota i go pierdolnoem, on sie tego nie spodziewau, ftedy jeff na niego skoczyu i zrobił to co hciau.

  • omnomnomnom* "PYFOTKA!" powiedział jeff.

było mi trohe smutno patrzyć na biednego jeża pozbawionego flaków, więc wypierdoliłem go z okna prosto do lawy żeby się na niego NIE PATRZYĆ. poszliśmy na gure a tam.. DAM DAM DAM! BABKA 666!!! DAAAAM DAAAAM DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! JA KSZYKNOUEM:

"BABKA ODDAWAJ MAJTKRAFT yyy... TO ZNACZY HATSUNE!"

"NO TO MJE WYRUHAJ" - Babka 666

"CZAS NA FAJTA!"

Wtedy na nią skoczyłem z młotkiem pneomeatycznym, ben ją zajebał swoł mocoł szatana z kturym wuaśnie sie bił, Jeff polał ją wybielaczem i podpalił a smile dog wypierdolił jom f kosmos, uwolniliśmy hatsune i wruciliśmy do spjerniczania bo babka wruciła, uciekaliśmy ale bes skutku bo bapka nas porwaua,

[urwał mi się film] ...Obudziłem się w jakimś labiryncie...

CDN... 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki