FANDOM

NSFW!

pięknie, po prostu pięknie, MIESZKAMY W MOIM DOMU Z TRZEMA IDIOTAMI KTÓRZY ŚMIEJĄ SIĘ NAZYWAĆ "Postaciamy z creepypast" i "uariorem"  A MY KURWA NIC NIE MOŻEMY ZROBIĆ!!!

Ostatnio się strasznie tłukli, no to ja poszłem do nich, powiedziałem:

"Dobranoc"

Po czym pierdolnąłem ich cegłą, wreszcie chociaż zasneli...

Tak jak próbowałem se zasnąć to myślałem, dlaczego babka stała się zła przez sonica.exe? rano postanowiłem to sprawdzić, w nocy nie mogłem, bo jak próbowałem to obudziłem hatsune i wyjebała mi z bani.. ahh.. jak ja ją lubię...

no to miałem se mojego zutoego pozuacanego zuotym zuotem (od nygi) laptopa apple za pierdyliard dolców, ale nie chciałem sobie zaśmiecać pamięci jakimś gównem. Więc zajebałem DOS-owca bapki z 1945 roku.

odpaliłem grę, pszeszedłem do końca... TO ZWYKŁY KURWA SONIC! Tylko trochę krótki, to dlatego bapka zamieniła się w to, czym jest? bo było za krótkie?

UOSZ KURWA, Zapomniałem wam powiedzieć jaki to ja miałem zajebisty sen, otusz byłem se ja, i hatsune, i [+18] a tu nagle HATSUNE SIĘ ZMIENIŁA W SPOCONEGO MURZYNA RAPERA! NO TO JA SPIERDALAŁEM! W ODDALI SŁYSZAŁEM GŁOS:

"you met a terrible fate, havent you?" - zgadnijcie tylko... tak KURWA! BABKA 2014!!!

i inne podpierdolone texty od bena, no i tak spierdalałem asz sie potknąłem o głowe zakopanej w ziemi pinkie pie (że wat?) i wleciałem w przepaść, na dole był... zgadnijcie... macie 20 sekund

20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9 8
7 6
5 4
3 2
1 ...

TAK KURWA.. MARIO!

ale tym razem z głową BABKI!

I KURWA NIE MOGŁEM NIGDZIE UCIEC! MARIO PRAWIE MJE DOPADŁ... ALE GRUBY MURZYN RAPER NA NIEGO SPAT, PO CZYM ON HCIAU MJE WYRUHAĆ!

obudziłem się...

PSZEJĆMY DO TEGUF...

Następny dzień był (nie)normalny, ja, hatsune i smile dog poszliśmy do parku, ale smile dog był niegrzeczny, bo WYPIERDALAŁ W KOSMOS WSZYSTKO CO SIĘ RUSZA I SRAŁ GDZIE POPADNIE, więc za kare dostał karmę dla babki, nie dla psa...

potem poszliśmy na łąkę, hatsune odprawiała jakieś tańce i śpiewała, smile dog bawił się pierdyliard kilometrów dalej, a ja siedziałem na drzewie i grałem w majkraft, puki nie spadłem.

wieczorem wróciliśmy do... UATAFAK?!

Dluzyce pan 02

(Zdjecie naszego domu) ------------------------------------------->

[Dalszy text został zakazany przez rząd, z powodu nie dozwolonych treści (od 7000 lat) ]

I MOŻE Z 2 TYGODNIE BYLI W SZPITALU!

my znaleźliśmy se hotela 5 gwiastkowego za fri, a mówiąc fri mam na myśli zagroziliśmy wszystkim że jeśli będą nam kazali płacić albo powiedzą o tym komuś, to zrobimy z nimi to samo co z Jeffem, Nygą i Benem.

wzieliśmy najlepszego apartamenta, wypierdoliliśmy jakiegoś chinola co tam był i poszliśmy spać bo była północ.

o 3:00 KURWA PRZYSZLI ONI! JEFF NYGA I BEN!

i tak do nas o 3:00:

"UAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

a my [3 linijki zostać ocenzurowane przez Nyga bezpieczeństwo korporejszyn ES A]

i już się nie odzywali, do 4:00... przyszedł do nas wtedy nyga i chciał nas zabrać na łowy, no to my mu pierdolneliśmy z dwóch stron z bani.

o 4:50 przyszedł ben, zapytał się czy go uratujemy jak będzie się topił, no to my go wrzuciliśmy do rzeki z piraniami, może go uratują... albo nie...

a o 6:00 przyszedł Jeff i zaczął polewać nas wybielaczem...

już się ostro wkurwiliśmy, tak ostro że TAK WPIERDOLILIŚMY JEFFOWI I INNYM ŻE [kolejne 4 linijki musiały zostać ocenzurowane]

była 7:00, my takie czerwone oczy bo nas wkurwiali całą noc, a nie moglismy spać więc poszliśmy se pobiegać 50000km na ułamek sekundy. po 2 godzinach okrążyliśmy świat 5 krotnie, lecz nagle o coś walneliśmy, to...

CDN...