FANDOM

Ta trollpasta jest parodią tekstu "Nie wszystko złoto co się świeci"- tak, parodiuję swoją creepypastę, link do oryginału:

http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Nie_wszystko_z%C5%82oto_co_si%C4%99_%C5%9Bwieci

Parę słów o tym skąd ten tytuł- każdy kto przegląda fora kolejowe lub stronę rynek-kolejowy.pl widzi często "Arona" w komentarzach który twierdzi, że "puciongi nie majom sensu ekonomicznego" :D Człowiek legenda.

Lecimy z tym :D

Jest godzina pierwsza. Właśnie wracam do Parczewa puciongiem, mimo iż "puciongi nie majom sensu ekonomicznego". Nie jadę busem bo utraciłem go w trakcie podróży do busowego raju w pewnej Małopolskiej mieścinie.

To był zwykły dzień. Woziłem moim busem dorodne buroki na bazarek. Jechałem z Parczewa aż w głąb Małopolski, gdzie był mój busowy raj. Miałem tam po sprzedaniu buroków położyć ceratę z bazaru i objąć kilka kursów moim bósem.

Zostałem jednak zaproszony na dorzynki i tam poznałem Evę. Miała dwa zęby- jeden do otwierania piwa, a drógi żeby ją bolał. Nószki miała jak sarenka- takie owłosione. Do tego miała tak wielkom dupę, że jej nawet żal nie ścisnął.

Chciałem jom wychędorzyć na sianie, więc umuwiliśmy się, że na drugi dzień się spotkamy. Kiedy podjechałem moim busem zauważyłem dziwne rzeczy. Mianowicie Eva przyszła bez majtek i do tego poszła śladami Britney, czyli ogoliła się na łyso.

Tak siem przestraszyłem, że asz mi jaja posiwiały. Prentko odjechałem moim bósikiem.

Na drugi dzień stało siem coś jeszcze dziwniejszego. Muj busik zamienił się w salceson, kturego zjadłem zagryzając burokami. Po czym spotkauem innego busiarza, który przewiózł mnie za latajoncy kufer.

Kiedy dojechałem na dworzec w Krakowie ujrzałem puciong, który nie ma sensu ekonomicznego. Kópiłem bilet i wsiadłem do puciongu. Rozłorzyłem swoje brudne golenie na siedzeniu.

Nagle zauwarzyłem Evę. Rospaczała, bo zamieniła muj bus w salceson, a nie udało jej siem zamienić burokuf w smalec.

Jadem do Parczewa. Muszem prentko przerobić muj drugi bus by znów wozić buroki, a po rozłożeniu ceraty- ludzi po dziurafych Lubelskich drogah.

Pozdro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki