FANDOM

NSFW!

Pewnej feralnej nocy Agata obudziła się, ponieważ zachciało jej się pić, więc poszła do kuchni i wzięła odkręconą wodę kranówę z butelki. Nagle jej puls zaczął gwałtownie się obniżać, więc poszła spać. Następnego ranka Agata obudziła swojego psa i powiedzała mu że puls się podwyżzył, ponieważ wstrzykiwała marichuaninę w nocy. Wtedy jej mama wbiegła do lodówki zaglądneła wyciągając czystą wódkę, spożyła ją dwoma łykami a butelkę wyrzuciła oknem. Agatka pobiegła za butelką, złapała ją w zęby podczas lotu i zaniosła ją do swojej mamy. Ponownie wyrzucła butelkę oknem, tym razem Agatka wyskoczyła za flaszką, Mieszkali na szczycie wysypiska. Agatka nie lubiła czekolady, dlatego kazała kupić ją swojemu tacie. Nienawidziła go. Był uczulony na psa i był alkoholikiem pijącym swój mocz, nie tylko swój. Pił on także mocz swojej rybki akwariowejk, której nie kochał wcale. Rybka była bardzo gruba, aż umarła z przejedzenia. Ojciec Agatki pospiesznie pobiegł wyrzucić akwarium włącznie z rybką, której nie lubił bo śmierziała.  Myślał że jak ją wyrzuci to przestanie śmierdzieć, ale mieszkał na wysypisku, gdzie leżały psie ochody. Ciężko było je znaleź, były zakopane w trumnacch pod śmieciami. Brat Agatki, którego nie bardzo lubiła, wręcz go bardzo kochała uciekł do swojego kolegi, mieszkał w schronisku dla zwierząt, ale też dla rybek akwariowych. Brat Agatki sadził bratki bo lubiał wąchać je. Nie tylko lubił wąchać. Stopy Agaty nagle zaczęły się rozmażać, zmieniła się ich aura iraz aureola bo mogła. Matka schodząc z drabiny na wysypisku, powiedziała że  więcej tak nie zrobi i uciekła do akwarium, które ojciec sprzedał za flaszkę wódki. Kolega brata w pogoni za zdobyczą, złapał chorobę zwaną AIDS, następnie HIV i brata najukochańszej Agatki, Był pedowilem, miała 6 palców u nogi, wyrastającego w kolano. Za to brat Agatki poznał swojego kolegę pedofila, pomógł mu się zgwałcić rozkładając nogi swojej matki. Bardzo chciał być gejem, ale nie umiał, był jedynie homosiem i pedałem od rowera górskiego. Miał on dwa jądra między nogami, które leczą. Agatka zginęła śmiercią przy porodzie, tak samo jak jej tato i brat, matka także umarła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki