FANDOM

Czy kojarzycie Agenta 47? Jest on mężem Lary Croft. Z pozoru wydaje się łysym gościem po 40. Jednak to co robi w nocy nadaje zupełnie nowy sens jego życiu. Jego hobby? Powiedzmy że jego hobby znajduje się w "terenie". Nienawidzi on filmów o tematyce horrorowej. Na przykład filmu pt. "Jego Teściowa goli stopy" Taki film wzbudził u niego odrażę.Znalazł ogłoszenie,wziął dwa Dragonballe,poszedł do pracy.

Jego 1 ogłoszeniem była osoba o imieniu "Naruto Uzumaki" kiedy był nastolatkiem. Miał go delikatnie "ogłuszyć". Udało mu się za pomocą teleportera (skąd wogóle teleport w świecie agenta 47?). Przeniósł się on do anime "Naruto Shippuden" gdy ten zaczynał wracać do wioski ukrytej w liściach. Poszedł drogą którą mieli wracać Jiraya i Naruto. Przeczekał na nich ukryty na drzewie śpiąć. Usłyszał szepty które brzmiały nie więcej tak:

-Erotoman, na serio musisz się odlać? - Zapyał Naruto

-Muszę!!! Odpowiedział Autor ulubionej serii ksiązek Kakashiego.

-No dobra - Odrzekł naruto jękając na mistrza i jego kondycję pęcherza (nie jestem zboczeńcem!*)

Naruto zajął miejsce pod drzewem ,na którym był Agent 47. Kiedy Jiraya oddalił się, chwycił się grubej gałęzi drzewa nogami. Miał wystarczająco długie ręce by chwycić naruto za biodra i na tyle silne by go oszołomić rzutem w inną stronę. Zszedł z drzewa,spadając otworem gębowym do mrowiska. Związał Naruto,zaniósł go w stronę pobliskiej rzeki, rozebrał go do gacii*,powiesił go na rękach na obydwóch gałęziach. Kiedy się obudził zobaczył jakiegoś gościa który przystawił mu pistolet do brzucha,gdzie miał symbol uwięzienia Kyubiego.

Co jest do diabła?! - Zaczął się szamotać lecz przestał gdy zobaczył że z kazdym ruchem jest bliżej wody.

Ty jesteś Naruto Uzumaki? - Zapytał Hitman

Naruto spłunął mu prosto w twarz. Hitman przystawił pistolet do nogi i odpalił. Naruto krzyknął z bólu...

Koniec części 1 (Jutro napiszę następną część czyli 2 edytując tutaj. Cały tekst jest humorystyczny i nie ma na celu wszystkich obrazać. Będe usuwał części i tekst w nawiasach. Narazie proszę o ocenę i pomysł jak mógłbym to rozwinąć.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki