FANDOM

Jestem zwykłym dzieciakiem, który lubi bawić się na ulicy. Po pewnym festiwalu na Dni papieskie poszliśmy z kumplami pod ogródek sąsiadki. Pokopaliśmy sobie piłkę, poograliśmy w siatkówkę, ale sąsiadka pokrzyczała na nas, żebyśy przestali. Naprzeciwko jej domu znajdowała się drewniana chatka. Wejście do niej było zablokowane przez pokrzywy więc nikt tam nie chodził.

Odważyliśmy się przeskoczyć przez nie. Ścieżką dotarliśmy pod drzwi, które były zablokowane przez zwaloną gałąź. Odsunęliśmy ją. W końcu pozostały nam drzwi. Nie wiedzieliśmy co z nimi zrobić. Jak je otworzyć? Kacper wpadł na pomysł, żeby walnąć zamek wielkim kijem. Zadziałało. Wszedłem do domu. W przedsionku było pełno puszek i innych śmieci. Kacper i Hubert z Klaudią zamknęli za mną drzwi i śmieli się. Zablokowali je tą samą gałęzią i uciekli. Ja zostałem w domu na dalszą penetrację. W drugim pokoju było łóżko, a na nim sterta desek.

Obok łóżka znalazłem szufladę, w której była szkatułka z pieniędzmi. Wszystkie monety miały tą samą datę z tyłu - 1974. To pomieszczenie było najbardziej przerażające. W końcu poszedłem do ostatniego pokoju. Tam było w miarę przytulnie. Oprócz pewnego okna, które było wybite. Na kawałkach szkła znalazłem zdjęcie. O dziwo było nowe. Obok niego leżało Pismo Święte. Nie zaskoczyło mnie to, że pisało na nim 1974. W końcu znalazłem kartkę papieru. Tak starą, że pamiętała czasy wojny.

Pisało na niej: 1970 - ddddddd 1971 - dddddd 1972 - ddddd 1973 - ddd 1974 - d. Nie wiedziałem co to znaczy. Byłem zszokowany. Nagle jedna z półek oderwała się od ściany i wszystkie kubki na niej pękły. Nie było tutaj nic ciekawego. Musiałem wyjść oknem bo drzwi były zablokowane. Byłem na łące z tyłu budynku. Wróciłem do domu i poszedłem spać. Miałem koszmary, w których jakaś kobieta wrzeszczała. Wrzeszczała i tyle. W końcu pojawił się jakiś mężczyzna i powiedział: Zabij ich. Oni cię sksz......... oni cię skszszszszszszsz, oni cię skrzywdzili. Nie na żarty byłem przerażony. Po przebudzeniu obejrzałem wiadomości. Zobaczyłem coś co mnie zszokowało. 7 nastolatków zamordowanych pod domem na ul. Kanałowej. To byłem ja?

3 dni później

Poszedłem do lekarza. Zmierzył mnie i moją wage. Ważyłem 74 kilo i miałem 1,90 m. Nagle sobie przypomniałem 1,9 i 74 to.... 1974!!! To jakiś znak? Błagam, powiedzcie, że to tylko jakiś sen. Nie był. Moi przyjaciele nie żyją. Nie miałem odwagi iść na ich pogrzeb. W końcu opuściły mnie wszystkie siły. Mieszkałem tylko ze starszą siostrą. Moi rodzice wyjechali za granicę. Wziąłem zapałkę, umoczyłem szmatkę w wódce i zostawiłem ją na dywanie podpaloną. Płoń, domie płoń. Zamknąłem drzwi i uciekłem. Teraz rozpoczęła się nowa era mojego życia. Era zabójstw. Wróciłem pod dom następnego dnia. Jak mogłem się spodziewać, spłonął. Pod nim stały tłumy gapiów. Moja siostra leżała na noszach. Jej śmierć podniosła mnie na duchu. Uciekłem z miasta.

8 lat później

Jestem w Izraelu. To tutaj jestem szczęśliwy. Zostałem adoptowany przez Mafiosę. Od niego uczyłem się technik morderstw. Gdy umierała jego żona byłem jakby taki większy. Czy śmierć wszystkich moich bliskich sprawiała, że jestem silniejszy? Cały czas pamiętałem o Łęcznej. Mieście, w którym moja moc się narodziła. Na moim koncie morderstw mam już tysiące osób, których cierpienie mnie uszczęśliwia. To ja. Lafaos Zabójca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki